Nyår är över

Nyår är över och jag är nöjd! Hade en jättetrevlig kväll/natt med mina fina vänner. Vi åt middag, gjorde julklappslek och sedan dansade vi och hade det super kul hela kvällen. 12slaget var ju magsikt. Pirrade i hela kroppen och jag kände mig så otroligt lycklig! Jag älskar mina vänner sjukt mycket! Drog vidare till Sofie och vägen dit va ju roligast, hade världens halaste skor så det va inte lätt att stå på benen! Väl hos Sofie slog en otrolig huvudvärk till i mitt huvud och jag va typ död.. Tack alla som va hos Sofia för en rolig kväll!

Dagarna efter nyår har det bara varit filmkvällar som gällt. Tror hela gänget har varit hela döda! Filmkväll är det som gäller idag igen, hemma hos Rasmus! Skönt ska det bli, och efter det träffa pojkvännen. Blir tydligen medtvingad till gymmet imon och köra kondition, herre säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0