Perfekt kväll igår

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med skola, klippning och plugg. Men nu är det Lördag och jag är människa igen.
I Onsdag var jag på salongen och efter det gick jag till mormor och morfar. Klippte mormor och sedan satt vi och pratade och åt kvällsmat innan jag åkte hem. Jättemysigt!
I Torsdag var jag i skolan och sedan gick jag i stan med hanna en stund. Fick köpte mig en jättego kofta och ett par söta skinn/mocka handskar med rosett på. Åkte hem till farmor där lillasyster även var, klippte henne och åt nybakat bröd. Mums! :) Farfar och farfar körde hem oss efter det, hämtade även upp Hanna på vägen. Åt mat, pluggade och tittade på idol restan av kvällen innan jag somnade pladask i sängen.
Igår(Fredag) var det skola och efter det middag och fest hemma hos Lina. Vi var rätt många och gud vad jag hade roligt. Kunde inte blivit bättre faktistkt? Svårt att somna när jag kom hem vid 2 och vaknade flera gånger under natten haha.

Idag blir det att käka pizza och sedan titta på film hos Rasmus :) Mysigt!
Har inte sladden hemma så kan inte lägga in bilder, kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0