På promenad nu

Har varit rätt aktiv sedan jag skrev sista inlägget. Lagat jättegod middag(förutom riset), blev stekta kycklingbitar med stekt paprika och lök, ris och sallad :) Riset var lite överkokt och därmed inte lika gott, men det gick att äta. Pojkvännen min var här och åt också. Sofia har varit nere hos mig hela eftermiddagen och vi har ringt långt över 10 gånger till tatuerarstudion men inget svar fick vi.. Får försöka en annan dag igen. Har även gjort folieslingor på Julia och nu sitter jag här. Ska titta igenom matteboken en snabbis nu. Ska snart ut på en promenad med Mikaela och hundarna också. Sedan blir det att äta kex och ost och titta på en film men familjen :) Mysigt!

Här har vi tösabetan jag ska ut på promenad med, bild från Spikö en dag i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0