Liseberg med tjejerna

Hej! Var på Liseberg igår med vännerna, otroligt roligt hade vi. När vi kom hem vid 11 åkte vi direkt till Hanna där vi tittade på film innan jag åkte hemåt. Somnade rätt snabbt och vaknade tidigt imorse. Har inte gjort så mycket, hostan hänger kvar. Inte lika retlig hosta längre, men det är väl tur det? Nu är den bara otroligt jobbig.. Senare idag ska jag klippa/färga moster, kusin och mamma. Fullt upp idag alltså, men det är roligt det.
Här kommer några bilder från igår


Hostade som en galning inne i spegelhuset, därav den suddiga bilden. Gick iallafall bakom en kille som helt serisöt gick in i en glasvägg, haha. Jag dog av skratt, pinsamt!

Av någon anledning hade jag puckelrygg? Jag, Hanna och Sofia i kön till uppswinget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0