Godkväll, en god kväll

Godkväll får jag väl säga då. Det är vad min kväll varit iallafall, god alltså. Har spenderat min Lördagskväll hemma hos min fina väl Evelina Walter. Vi drog nämligen hem till Lina efter matchen och sen gick jag, Lina, Sofia och Mikaela över till Evelina där även Frida befann sig. Vi tittade på gamla videofilmer på Evelina och hade det mysigt i uterummet. Tog oss även en snabbis promenad och sedan gick vi tillbaka en liten stund innan jag och Sofia åkte hem. Sitter i mitt rum nu och är trött. Ska tvätta bort sminket och lägga mig i sängen. Titta om det går något bra på tvn kanske. Min fina pojkvän kommer senare också så det blir att vänta in honom. Godnatt säger jag nu innan jag somnar av den ljusa skärmen som dödar mina trötta ögon.

Två vackra bilder från idag, trött?? Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0