9årig bröllopsdag

Hej .. Den jobbiga hostan sitter kvar, imorse var den hemsk. Vissa stunder gick det knappt att prata. Men nu är jag iallafall hemma och har vart det i några timmar. Vart på salongen hela dagen, segt när man är sjuk men det får man ta. Lunchade med Hanna på cafét, en skagenbaguett och en lyxbulle på det var inte fel när man är sjuk.

Har ätit lite tårta med familjen. Det är mänligen mamma och pappa's 9åring bröllopsdag idag. Mysigt! Har varit ute med Mikaela en stund också och nu är jag helt död. Skulle kunna somna direkt, men jag har lite plugg att ta itu med innan jag får unna mig lite sömn. Träffa pojkvännen ikväll också, härligt!

Skola imorgon och efter det tar jag mig nog en tur i stan för lite shopping. En mysig halsduk för hösten, en mössa och någon go kofta står på inköps listan just nu. Ett par nya boots också kanske? Haha, ja man behöver ju en del..

9 år sedan idag, tiden går för fort!
Heidi, Per, pappa, mamma
Christofer, Sanna, Christian
Madeleine, Mikaela, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0