10 sanningar om mig

  1. Jag är riktigt nöjd med mitt liv, jag har allt jag behöver. Underbar familj, vänner och pojkvän!
  2. Efter att läst halva BlondinBella's bok Egoboost, har jag insett att jag faktiskt haft en ätstörning..
  3. Jag är rädd för mörkret och läskiga gubbar, men inte speciellt rädd för tex: spindlar som de flesta är.
  4. Jag är ett TV freak! När alla höst-program drar igång är jag fastklistrad framför TV:n, tragiskt..
  5. Jag älskar leverpastej, speciellt den morfar köper till mig i Norge. Mums.
  6. Jag har blivit fast i Festis fläder&hallon, vågar inte ens tänka efter hur många sådana jag köpt..
  7. Jag utbildar mig till frisör, och stormtrivs med mitt gymnasieval!!
  8. Jag har aldrig vart utomlands. Men lider inte av det heller, men sommaren-11 bär det av!
  9. Jag har alltid vart den som haft det städat och fint på rummet, vad har hänt med mig nu? Haha.
  10. Jag har alltid vart blyg och haft det jobbigt att prata bland nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0