Tiden går fort ..

Klockan är redan över 8. Denna dagen har gått otrligt fort. De senaste timmarna har jag ätit middag, riktigt mumsigt var det, pluggat och tagit det lugnt. Blir ingen skola imorgon heller så då får jag se till att plugga under dagen. Ganska stort prov i SvenskaB på Tisdag. Vill ju enda få ett hyfsat betyg.. Men det ska jag allt fixa! Om en stund kommer min pojkvän hit och sover också. Har ju inte sovit på några dagar för att inte smitta honom mer än jag redan gjort. Hehe (a)

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer än, det är Fredag och något måste hända! De senaste helgerna har varit superkul, så kan ju inte komma med en tråkig nu !? Haha. Vi hörs i morgon iallafall, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0