Party all night

Hej! Uppdateringen blir väldigt dålig men den finns där iallafall. Gårkvällen spenderade jag med Julia, Mikaela, Evelina, Rasmus och Timo. Även Jennifer en liten stund. Vi spelade kort och tittade på idol, riktigt härlig Fredagskväll.

Vaknade vid 10-11 i morse. Sedan dess har jag ätit frukost med mamma, lillasyster och Julia. Jag har även fixat mamma's hår, fick göra om men det blev bra till slut. Hon ska nämligen på Ladies Night i stan ikväll ;) Synd att jag fortfarande är liten, annars hade ju jag fått stå där och knö bland alla kvinnor! Haha.

Jag ska hoppa in i duschen nu och fixa mig efter det. Ska vara hos Julia klockan 5 för att fixa oss och käka lite. Vi drar sedan vidare till Rasmus där vi ska dricka och ta det lugnt. Får se om vi drar vidare senare. Dåligt med bilder nu men har ju vart sjuk sedan i Tisdags..

Bild från förra Lördagen
Sofia, jag, Rasmus, Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0