Mina vänner är underbara

Gården var i stora drag bra. Mikaela, Evelina, Sofia, Julia, Elin, Zara, Emelie, Sofia, Hanna, Lina och Linn kom hem till mig mellan 5-6. Vi satt i vardagsrummet och drack och hade det riktigt trevligt. Glad att jag har mina vänner, hade inte klarat att stå på fötterna annars.. <3 Vid halv 11 drog vi alla in till Edet på fest. Att fula sig och ha roligt, det är jag det, men det får man tydligen inte göra längre.. Men kvällen var rolig och som sagt, mina vänner är guldvärda! Min älskade Lina(som flyttat till Göteborg) sov hos mig!

Idag har vi bara segat, legat i sängen exakt hela dagen. Sofia har också varit här och gjort oss sällskap. Lina gick för ett tag sedan och nu är jag själv. Och då kommer alla tankar som vanligt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0