min pappa är bäst

Hej! Sitter på salongen nu, har ju praktik idag. Sitter med en kopp te som svärmor tvingade på hostiga mig haha. Usch vet inte hur många hostattacker jag redan fått, skit! Ska iallafall ta och äta lite lunch nu. Om en timma kommer evelina hit så ska jag göra hårförlängning på henne, spännande. Men det går nog bra :-) Kom hem vid halv 9 från stan igår. Pappa hade vart så söt att han köpt smörgåstårta, rosor och ett kort han skrivit i, tänt ljus och gjort det fint för att överraska mamma när hon kom från jobbet :-) det va riktigt mysigt och gott. Somnade nästan direkt efter det och i morse ville jag bara ligga kvar. Så sjukt trött va jag.. Men iallafall, lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0