Min helg

Hej! Blev inte så mycket uppdatering under helgen. Det var party i Lördags iallafall. Var först hos Julia, sen hos Rasmus och sedan vidare till Sofie. Hade en otroligt roligt kväll men riktigt roliga människor! Gick hem 6 på morgonen, jo tack då har man roligt.
Bilder kommer senare!

Söndagen sov jag bort nästan hela dagen. Åt sallad/pizza med familjen och sedan pluggade jag lite med Hanna. På kvällen tog jag och Sofia oss en promenad till Sofie för att hämta mitt smink som någon lagt ur min väska. Sedan hem till Rasmus en stund och sedan umgicks jag med pojkvännen min.

Idag har det bara varit skola. Började med att jag försov mig och vaknade 10minuter innan jag skulle gå till bussen, bra Mikaela! Men jag fixade. Dagen gick snabbt och nu är det dags för mig att sätta mig och plugga. Har svenskaprov imorgon, hoppas det går lika bra som matteprovet. Men det är väldigt tveksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0