Hur trött kan man bli

Och vad hände där? Plötsligt hade väldigt många mer läsare än vad jag brukar ha, tittat på min blogg. Haha, skumt det där. Kan inläggen dyka upp någon stans eller? Haha, ja jag är ju inte direkt insatt i detta..

Nu har jag iallafall pluggat klart. Aldrig gjort en så dålig inlämning kan jag säga. Har varit trött hela veckan och ändå sparar jag det till sista dagen. Nu är jag så trött så mina ögon faller snart ihop. Ska gå och borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket. Ska bli skönt att få en liten sovmorgon imorgon, underbart. Efter skolan blir det stan och sedan hem till underbara Lina(som flyttat härifrån till stan) med Sofia. Titta på idol, film och äta massa gott. Mysigt :) Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-28 @ 23:02:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0