Underbara dagar

Hej! Bloggen har hamnat lite åt sidan de senaste dagarna. Men jag försöker faktiskt ta vara på mitt lov och njuta lite utav det med vänner och familjen. Halloween(Lördag) var toppen, vi spenderade hela kvällen hos Rasmus. Blev lite mycket för mig till slut men jag gjorde ett klokt beslut och åkte hem.

I Söndags var jag och Hanna hos Viktoria och tittade på tvn och myste. I Måndags åkte jag, Hanna, Julia och Sofia till Lina i Högsbo. Gjorde tacos och tittade på film och myste. Är så glad för att jag har världens underbaraste vänner!

Kom hem runt 6 i eftermiddags, från Lina alltså. Nu på kvällen har jag suttit och spelade kort med lillasyster och mamma och den senaste timmen tittat på Desperate Housewives. Nu blir det att sätta på en film och äta lite kvällsmat. Hoppas på att pojkvännen kommer ikväll!
Bilder kommer en annan dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0