Jag mår bra igen

Efter 4 otroligt jobbiga dagar förra veckan så mår jag väl bra igen.. Ganska iallafall! Grät nästan hela min födelsedag, skam! Men den blev bra med vännerna, familjen och släkt. Jag älskar er otroligt mycket!

Skolan har blivit riktigt rolig helt plötsligt! Jag är en stolt blivande frisör, hade min första riktiga kund i Fredags. Fick en kund i sista sekund, då menar jag verkligen sista sekund! Även om min kund sov hela klippning (HAHA) så gick det superbra! Riktigt stolt över mig själv, blyga jag tog min första kund! :D

Idag har jag vart i skolan, pluggat, tagit en promenad med Mikaela och mötte Rasmus och även Hanna sedan. Gick hem till Hanna och åt kvällsmat och nu är jag hemma igen. Ska plugga lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0