Torsdag = ledig

Hejsan :-) Nu har jag äntligen tid att skriva lite.
Tisdags: Praktik på salongen, klippte Viktoria.
Onsdags: Nationella i matten, stan i några timmar, sov nästan hela dagen, kalas för bror, övningskörde med bror, sov hos älsklingen.
Torsdag: Tränade med pojkvännen min, åt smörgåstårta till lunch med pojkvännen och Evelina, klippte Evelina, klippte lillasysters kompis Daria, hade kalas för bror och nu sitter jag här.

Härligt :-) Haft några upptagna dagar. Har inte ens orkat sätta på datorn när jag har haft tid. Men som tur är kommer man ifrån det där med att sitta vid datorn flera timmar om dagen. Ikväll ska jag hem till Evelina på middag :-) Ska bli mysigt. Nachopaj, mums! Får se vad kvällen bjuder på mer. Imorgon blir det iallafall Trollhättan med Mikaela och Sofia och sen maskerad i Kungälv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0