Salongen hela dagen

Hejsan :) Kom hem från skolan vid 8 igår.. Vart helt slut. Ändå gick jag ut och sprang, vilket jag inte skulle ha gjort. Har troligen fått benhinsinflamation i båda vaderna.. Känns idag kan jag lova.

Har iallafall vart på salongen hela dagen. Var hemma hos älsklingen på lunchen och åt. Efter salongen gick jag och pojkvännens mamma hem och åt och sen gick jag till min farbror. Klippte honom och mina två kusiner. Den lille va svår att klippa, svårt att sitta stilla... Haha.

Ligger i sängen med världens huvudvärk. Ska snart bädda ner mig och invänta min pojkvän som kommer hit och sover. Ledig imorgon så åkte ner till stan med lillasyster och handlar. Pussar

Bild från Lördag, jag och Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0