Mardröm

Hade världens äckligaste dröm inatt. Drömde att jag drömde att jag hade sätt någon bild från en fest med mej och Sofia på. När jag vaknar(i drömmen alltså) så har jag en kamra under täcket med samma bild på. Stänger av den och stänger av tvn för jag blev så rädd men båda sätts på igen. Får panik och ska skriva på mamma och pappa men jag får inte fram ett ljud. Sen hör jag två av mina kompisars röster som fnissar(de var onda) och jag försöker vända mig om men det går inte. Sen känner jag att någon börjar prata konstigt och rycka i sängstommen och jag blir svin rädd. Kunde ju inte röra mig. Där vaknade jag, puh. Vågade inte somna om efteråt. Drömde säkert denna drömen eftersom jag sov själv och vi sätt Paranormal Activity kvällen innan. Usch :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0