Konfirmation för kusinerna

Hejsan :) Var uppe hos Sofia igår på kvällen med tjejerna. Vi grillade, spelade kubb, snackade och spelade yatzy. Hur mysigt som helst. Älsklingen kom till mig vid 11 och då satt vi nere under en filt med mamma och pappa och tittade på paranormal activity(eller hur det stavas). Var inte alls så läskig som jag trodde den skulle vara. Kändes som det inte hände så mycet..

Gick upp tidigt imorse för att duscha och fixa mig. Åte på konfirmation för mina två kusiner. Tog till och med nattvarden, får ju passa på när man väl är i kyrkan ;) Sen var det mat och fika hos moster, gott.

Nu är jag hemma och är hur trött som helst. Ska nog sova en timma nu innan jag drar iväg på något. Blir nog grilla med vännerna ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0