Härryda

Tjenare :) Vilken underbar Lördag/Söndag jag haft med mina fina vänner! Åkte iväg som sagt till Hannas sommarstuga i Härryda utanför Göteborg. Vi grillade, åkte båt, spelade spel ute på kvällen, myste och snackade, klädde ut oss och skrattade en hel del på Lördagen. Var riktigt fint väder så det var helt perfekt :)

Idag när vi vaknade åt vi frukost och sen la vi oss ute och solade. Sjukt varmt. Sen åkte vi ut med båten och solade lite, gick till en sjö, hade gympa utomhus, tog massa flumbilder och massa mer :) Hur roligt som helst. Ni är super tjejer!

När jag har varit hemma har jag inte gjort så mycket. Slappat och tagit det lugnt. Drog med lillasyster ut på en spring runda och jag ville bara springa mer! Kändes så jävla skönt. Sjukt för att vara mej .. Nu väntar jag på att älsklingen ska fiska klart så jag kan träffa min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0