Härliga Måndag

Hejsan :-) Skolan idag var okej, hade ju herrvågor-prov. Gick riktigt bra för att vara mig, G+/VG-. Jag som suger på det ;-) Efter skolan åkte jag och Hanna till Edet direkt. Jag köpte 3par schampo (2 från Grazette&1 från XL), 1 treatment(Goldwell)och 1 deo(XL). Hade presentkort på StudioM som jag var tvungen att utnyttja. Sen gymmade vi i timma ungefär och sen UM och fixade nytt recept. Jag och Hanna mötte hennes pojkvän så åt vi på Roma, gott. Var hos min pojkvän en stund innan han körde hem mig för att åka och träna. Mys!

Har varit hemma bra länge nu. Duschat och tagit det lugnt. Härligt. Snart kommer älsklingen och hämtar mig så sover vi hos honom inatt. Har lite att plugga på också.. Praktik imorgon också. Efter det hem till Viktoria och klippa henne :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0