Torp

Hej! Skrev inget igår för jag inte hade någon lust eller ork. Va iallafall hur skönt som helst vid havet. Sol, musik och massa gott. Vindruvor, jordgubbar, kanelgifflar, fläder-festis och kyckling&ris. Mums! På kvällen va vi hos Sofia och seplade yatzy och tog det lugnt. Gick hem tidigt och tog bussen till pojkvännen.

Idag har det inte hänt så mycket. Åt lunch på cafét med pojkvännen och Oliver. Sedan gick vi bort till Rasta där de spelade och vann massa pengar, hoho!, och sedan hem igen. Har precis vart på Torp, handlat mat, kamera till lillasyster och kläder till mig. Fick med mig ett par byxor från Gina och en klänning till midsommar. Är osäker på klänning, vet inte om jag tycker den ser för tantig ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0