Sommarkänslor är härligt härligt

Tjenare. Dagen har jag spenderat på lite olika håll. Först träffade jag pojkvännen en snabbis innan han körde mig och Evelina till sommarjobbs-mötet. Fick min plats på avdelningen Eken, och gud va söta de va! Det är en dement avdelning så vi får se hur jag lyckas :) Längtar lite iallafall!

När jag kom hem vid halv 4 grillade jag Julia och Sofia hos Sofia. Spelade även monopol och senare kubb och yatzy. Himla mysigt med fint väder och sommarspel! Nu ligger jag i sängen och ska nog krypa ner under täcket snart. Får se om min pojkvän hinner komma innan jag somnar. Imorgon ska jag till havet med Mikaela Sofia Julia och Marcus, ska bli så himla härligt att få lite fin färg och sola och bada! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0