Pojkvännens bal, så fin!

Hejsan :) Tog ju en promenad ner till sjön förut, med Sofia och Julia. Fick skynda oss som idioter hem för min pojkväns familj skulle komma och hämta mig och Sofia för att åka och titta på balen. Var svettig och inte ens sminkad när vi åkte. Men det dög och gud va jag har världens finaste pojkvän! Riktigt fina var de, han och Sandra(tjejen han gick med). Så himla roligt att se :) När de gått in så gick vi och köpte glass och sen åkte vi hem.

Hade världens huvudvärk redan när vi åkte eftersom det var så varmt och jag knappt ätit något. Så är riktigt trött nu, ska stänga av datan och titta på tvn bara. Skolan en stund imorgon bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0