På jakt efter en långklänning

Hej! :) Sov som en gud inatt bredvid min fina pojkvän. Sov länge också, till halv 12 ungefär. Låg i sängen och myste en stund innan vi gick upp och duschade. Gjorde sedan korv med bröd till frukost som vi åt tillsammans med mamma och lillasyster. Han åkte för ett tag sedan och sedan dess har jag fixat mig. Har bara håret kvar. Ska ju åka ner till stan med lillasyster och även Hanna :) Får se om jag hittar något, vill sååå gärna ha en snygg långklänning. Men vi får helt enkelt se vad jag finner. Men nu ska jag fixa håret osv, måste gå om 35 minuter. Puss

Bild lånad härifrån, denna va ju bara för snygg! Ojojoj..

Kommentarer
Postat av: P R I M M S

riktigt riktigt het klänning! Kram

2010-06-14 @ 23:30:29
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0