Mysdag/Avslutning med klassen

Hej! Hade mys med klassen idag, fikade och gjorde en lek med frågor om oss i klassen. Var riktigt myst. Vi gav även våran superlärare en present, ett par raybans som hon tyckte va snygga. Hon blev så himla glad, riktigt roligt att se! Gick i stan, fick med mig "present" till min handledar/svärmor som tack för året jag vart där och för min otroliga present jag fick. Även två linnen, ett från BikBok och ett från HM, och ett par solglasögon från HM. Tog bussen med sockersöta Evelina och nu är jag hemma. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem så man får lite mat i magen. Ska bara ta det lugnt idag hade jag tänkt. Är trött och snurrig, behöver vila upp mig inför imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0