Lång dag

Usch vilken lång dag! Har varit på salongen från 9 på morgonen till 9 på kvällen. Vid 3 var jag på intervju en timma och vid 6-7 blev jag slingad av Meliha så har ju inte jobbat hela dagen. Men ändå, sjukt trött just nu. Är för övrigt jätte nöjd med håret, ljusa slingor i så det ser mer ljusare brunt ut :) Härligt nu inför sommaren att inte vara helbrun i huvudet.

Imorgon ska jag till skolan för mys med klassen. På torsdag blir det ingen skola för har inget busskort att komma ner till stan med.. Helvete! Men jag klara mig. Party hos Lina på tosdag också, fyfan va underbart! Sommarlov! Jag har bara 3 veckors sommarlov.. Resten av veckorna jobbar jag! Men pengar är pengar, lovely :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0