Kinabuffé, möte och stek i solen


Hej! Har hunnit med en del idag faktist, även om klockan inte är så mycket än. Vaknade hos pojkvännen och ringde till kommunen 2 gånger och sen ringde de upp 3(?) gånger, olika personer.. Haha. Fick iallafall tid för infomöte om sommarjobb på kommunen vid 1. Jag dsuchade och fixade till håret så åt jag och pojkvännen kinabuffé innan jag gick på mötet. Efter mötet gick jag tillbaka och så solade vi en stund innan jag tog bussen hem.

Hade långklänningen, den vita, och fick förfrågan om jag konfirmerat mig(seriös fråga också...) HAHA tror edet är lite efter i modet ;)

Ska fixa lite osv och sen ta bussen fram till Edet och över till Ström för sleepover hos min pingla Hanna! Ska bli mysmys med alla tjejerna.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in Eric Saades nya musikvideo, den är helt otrolig ! Vad tycker ni? :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/june/think-about-me-and-remember-im-alone.html#comment

2010-06-16 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0