Jätte fint bröllop

Hejsan :) Var på salongen igår och fixade lite innan vi skulle på bröllop. Blev även fixad i håret själv, jätte fint. Inte ofta man är fixad i håret ;) Bröllopet var på Villa Stanna och det var verkligen ett superfint bröllop. Jag och pojkvännen drog ganska snabbt eftersom han var seg efter studentfirandet kvällen innan. Åkte hem till honom, hans kompisar kom och jag var även borta hos mamma och pappa en stund och snackade med de.

Klockan är inte ens 11 än och jag har redan varit uppe i en timma eller något sånt. Härligt. Ska nog lägga mig på baksidan en stund och få lite färg. Hade inte vart fel.. Måste äta något först bara. Pojkvännen ska på bal idag så får ju åka upp och titta på honom såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0