Jag är så stolt!

Hejsan igen :) Nu är jag hemma från pojkvännens studentmiddag nere i Ryrsjön. Var riktigt trevligt med mycket god mat. Höjdpunkten var ju när flera stycken ställde sig och gjorde bosniskdans. Härligt ;) Älsklingen fick ett par silver/diamant örhängen av mig. Hoppas han blev hyfsat nöjd iallafall :)

Nu ligger jag i sängen och tittar på en film på 5an, har sätt den förut men den är riktigt bra. Cast away. Blir nog till att hjälpa till i salongen imorgon innan bröllopet. Får se om Meliha behöver hjälp :) Morgondagens planer är alltså bröllop för pojkvännens kusin Maja, ska bli riktigt roligt! Inte ofta man går på bröllop.

Orkar inte lägga in några bilder nu utan det får bli efter helgen, på Söndag kanske :) Ska stänga ner dator nu och titta klart på filmen och sen sova. Älsklingen är ute och röjer, är så himla stolt över honom! :D Så bäst är han, min finfina älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0