Haft mycket plugg

Hejsan :) Det var ett tag sedan sist. Har haft riktigt mycket plugg nu den senaste veckan men nu är det klart! Så sjukt härligt att inte ha något mer att plugga på nu. Woho :) De senaste dagarna har det alltså bara varit plugg och även en del shopping i stan med finfina vänner. Har fått med mig 2 linnen, ett par shorts, en maskar, present till lillasyster som fyller den 11 Juni och present till min pojkvän som tar studenten på Fredag :)

Idag har jag vart i skolan, var inne i stan med Viktoria, Josefin och Rebecca på rasten. Fick med mej ett par svarta shorts från HM och ett ljusgult genomskinligt randigt linne från HM. Perfekt :) Ska om ungefär en timma ut och springa med Sofia. Ska sätta igång med träningen nu igen när jag inte har något plugg kvar. Har slutat äta onyttigt och har redan gått ner 1kg på bara det, på en vecka :) Får se hur det fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0