Tylösand

Halmstad, halmstad, halmstad.. Vad ska jag säga? Det har varit en blandad Lördag måste jag säga. Låg på Tylösand och stekte tills 4 då vi drog på after beach. Det var klart det roligaste under dagen, sån jäkla publikt helt sjukt! Drack lite cider och sjöng med till låtarna osv. Riktigt roligt. Efter det tog vi oss ett dopp(ofrivilligt för mig :o) i havet innan vi drog oss till campingen. Vi fixade oss lite och satte oss med de andra. Jag och Sofia drog och käkade pizza och efter det drog vi ner till stand-baren och satt där under kvällen. Avslutade kvällen på campingen efter en rolig väg hem, haha Lina alltså. Lyssnade på musik och hade det trevligt.
Hände en del tråkiga grejer som fick mig att ångra att jag åkte med, men i helhet var det riktigt roligt. Tack mina fina tjejer och de andra som var där :)

Evelina Lina Sofia och Jennie - ni är för goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0