Saknar min pojkvän :(

Hejsan! :) I Torsdags spenderade jag hela dagen med pojkvännen min. Hade en jätte mysig dag, verkligen! Var riktigt jobbigt när han skulle åka men sånt är livet.. och jag är känslig. Saknar honom redan :(

Igår jobbade jag och efter det firade vi Evelina hemma hos henne med mat och lekar. Av oss fick hon en scrapbook som vi gjort och underkläder. Inte det största men hon fyller trotsallt 17 bara ;) Haha nädå!

Sov hos Sofia inatt och nu har jag packat klart och är redo för HALMSTAD. Blir Tylösand och sen får vi se vad vi gör på kvällen :) Hoppas på en bra dag iallafall. Blir bilder på Söndag när jag har tid att skriva. Puss

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-07-04 @ 10:42:57
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0