Orkar inte jobba mer..

Hej! Tror ingen förstår hur trött jag är på dagarna efter jobbet. I Söndags sov jag några timmar på dagen(fast inget jobb då), igår sov jag en stund i bilen och idag sov jag ungefär 1-2 timmar efter middagen. Helt sjukt! Har iallafall vart och jobbat idag och annars inte så mycket mer. Skulle vart med Sofia och de men det blev inte av pga en sak.. Tråkigt, men imorgon ska jag träffa henne och även baka efter jobbet! :) Haha det kanske håller mig vaken iallafall?

Tittar på en film som går på 3an just nu. Ska tvätta ansiktet och tänderna och sedan lägga mig i sängen. Blir jobbet imorgon igen som vanligt, hur orkar jag? Nästa vecka är iallafall sista veckan på Lindkullen, lite tråkigt iallafall.. Nästa 3 veckor blir 8timmar om dagen och börja kl 7, usch!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag förstår dig verkligen! har aldrig varit så här trött :O

2010-07-07 @ 16:22:00
URL: http://elinjosefinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0