22 December

Godmorgon! Ja, vad ska jag säga? Jag somnade strax efter 8 igår kväll och vaknade 13 timmar senare. Kändes som jag behövde vila ut mig på riktigt! Nu är jag pigg men känner mig fortfarande tung i huvudet.. Hade sån otrolig huvudvärk igår som fortfarande håller i sig lite. Hoppas det släpper snart iallafall.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska iallafall träffa Mikaela vet jag, vi får väl se vad vi hittar på. Imorgon ska vi iallafall fira julafton med familjen. Mamma jobbar på självaste julafton så vi tar till med en dag tidigare istället. Inget jag klagar på! Ska bli så mysigt :)

Kan inte fatta att jag såg ut såhär förra julafton :o Tröjan hade jag bara en stund, men håret! Trodde jag va brunhårig då.. Haha! Vad man förändras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0