Tidig Edetnatta för mig i år

Hejsan! Gården var la sådär. Åt på Kinan med familjen och min mosters familj. Firade Julia som fyllde år i Torsdags. Pojkvännen min körde hem mig när vi ätit klart så duschade jag och sen körde min bror mig till Hanna där vi förfestade lite innan vi gick till Evelina. Där drack vi lite också och hade det trevligt. Stannade inte så länge innan vi rörde oss mot öltältet. Hann vara där inne drygt 1 timma innan jag blev utkastad av vakterna. Inte för att jag betedde mig illa utan för en annan sak .. Tråkigt men sånt är livet när man är under 18. Haha. Åkte hem med mamma och pappa, åt kvällsmat och gick jag la mig. Jag som längtat efter edetnatta fick bara uppleva dansbands-dagen, haha. Stackars mig.

Ska snart iväg och äta pizza med Mikaela. Ska bli gött med lite bakismat(haha eller inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0