Tar tag i det igen

Okej, hej där! Jag tror jag får ta tag i denna skitbloggen igen nu när skolan börjar? Hade ju vart kul att underhålla sig med något under kvällarna när man inte orkar plugga, haha.. Det senaste har det inte hänt så mycket, umgåtts mycket med mina fina vänner. Har även tagit tag i träningen igen! Nu är det Lördag, fast natt då, och sommarlovet är slut. Kan inte förstå att 10 veckor redan gått och att jag går in på andra året i gymnasiet redan. Det var ju inte länge sedan man stod nervös utanför skolan första dagen. Tiden rent ut sagt springer iväg. Snart är jag färdigutbildad frisör, 2 år kvar. Inte långt alls om man tänker efter. Härligt :)

Vad händer nu då. Jo jag väntar på min fina pojkvän som ska komma hit och gosa ner sig hos mig. Imorgon blir det att färga och klippa sig hos svärmor och på Söndag blir det Danmark med tjejerna. Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0