Ovissheten om vad som kommer hända..

Det är jobbigt att vara ung och förälskad. Vad någon än säger är det aldrig lätt med kärlek. Ledsen, sårad, besviken, arg.. Helt enkelt helt utmattad av allt detta. Det gör ont enda in i hjärtat. Känner mig ensam, bortglömd. Vad jag än säger eller gör så får jag ingen svar. Att alltid gå och oroa sig för vad som kommer att hända, ovissheten. Uuh! Är tom i hela själen, vet inte vad jag ska ta mig till. Behöver någon som håller om mig och säger att allt kommer bli bra. Vart är du när jag behöver dig som mest? Det är jobbigt, väldigt jobbigt. Jag måste hitta tillbaka till mig själv, såhär brukar inte den Mikaela jag är må! Jag behöver verklig kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0