Första skoldagen i 2an

Det är skönt när man har något att göra hela dagarna. Åkte till stan för första skoldagen. Tog en chailatte på EH innan vi tog vagnen till skolan. Hade mest infodag, fick nya skåp och scheman. Gick i stan med Hanna när vi slutat och fick köpt mig lite mer block till skolan.

Hemma var jag på Riviera med Zara och Mikaela, klippte mamma och sen tittade vi på film hos Mikaela. Hann även träffa min fina pojkvän en stund. Mysig dag måste jag säga. Imorgon tar jag kvart i 8 bussen, uuuunderbart. Hela förra året blev det kvart i 7 bussen så detta är en dröm. Men nu slocknar ögonen när som helst så lilla jag ska bädda ner mig i sängen, tillsammans med mina svinkoppor :(
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0