Fått jobbig hosta

Hej! Idag är jag nog en rätt glad tjej. Hade en super mysig kväll men min pojkvän igår. Vi åkte och hyrde film och sedan låg vi i min säng, myste och tittade på filmen :) Supermysigt! Somnade i tid och vaknade rätt pigg, även om jag ville(som alltid) ligga kvar bredvid men varma pojkvän! Åkte till skolan hade Kultur&Stilhistoria, SvenskaB, NaturkunskapA och Idrott. Sprang 2km på 11 minuter, fan va grym jag är. Jag som är så otränad man kan bli.. Usch måste komma igång med träningen nu! Åkte hem med Hanna's kusin, skönt att slippa den långa bussresan.

Ska snart dela en pizza med bror, gott! Har möblerat om lite i rummet, mycket bättre såhär. Fått hosta efter idrotten också, konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0