4 timmars sömn

Hej! När jag vaknade imorse var jag helt död.. Hade sovit högst 4 timmar under natten, ögonlocken var svullna och jag mådde dåligt så trött jag var. Men jag kämpade mig upp till skolan och det gick! Hade 3 lektioner och sedan slutade vi, tog bussen hem med Viktoria, Julia, Emma och Elin. Men jag sov mest hela vägen, trött som jag var. Nu har jag tittat lite på tatuteringar och jag har ångrat mig. Vågar inte göra en så stor tatuering som jag tänkte från början. Har en annan jag tänkt på ett tag också.. Vi får se vad som blir av :) Är väldigt sugen nu iallafall!

Ska träffa min pojkvän snart. Ska hoppa in i duschen innan det och sedan ta en huvudvärkstablett om jag ska orka vara uppe efter 8 ikväll. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0