Underbart väder utanför mitt fönster


Underbart väder utanför mitt fönster
! Helt otroligt :) Sitter fortfarande med träningskläderna på, hur lat får man lov att bli? Men att slita sig från datorn för att hoppa in i duschen, ja det kan faktist vara ganska jobbigt. Men snart så.

Har suttit och läst en hel del bloggar och nu är det dags att fixa sig tycker jag. Måste bara vänta på att min pojkvän ska komma och lämna mina saker. Mitt smink, min jacka och mina kläder lämnade jag ju hos honom när vi tog en promenad. Tar bussen fram till Edet tillsammans med Mikaela och sen blir det iväg hem till Sofia för att grilla och mysa. Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi ikväll eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: simone

Gryymt väder ute :D

2010-04-09 @ 16:00:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0