Tar en promenad till gymmet

Sitter och tittar på The City just nu, herrejösses va dåliga de programen är.. Har iallafall varit och solat en liten stund med Hanna, fick skjuts hem av min pojkvän som kom när jag väntade på bussen. Har fått i mig lite god middag och suttit och pratat med familjen en stund. Härligt. Nu ska jag dra på mig träningskläder och ta en promenad till gymmet :-) Ska dit med Sofia och det blir troligtvis en promenad hem också, hur skönt liksom? Woho :-)

När jag kommer hem sen blir det att plugga engelska och hår&kemi. Får se hur bra det går, har ingen lust överhuvudtaget att plugga.. Men jag måste! Vi hörs sen när jag kommer hem då!

Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Är allt bra med dig idag? :)

2010-04-16 @ 15:32:40
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0