Skolan och stan

Hejsan :-) Uppdaterade inget igår för jag hade inte tid för det. Var i skolan, tittade i stan en snabbis och sen hjälpte jag min pojkvän med en skolgrej igår. Var helt död på kvällen, och då menar jag bokstavligt talat.. Nästan då haha.
Var svårt att ta sig upp imorse eftersom jag var sjukt trött. Men det gick och dagen var lugn. Efter skolan gick jag och Hanna i stan några timmar. Var meningen att jag skulle titta på en jacka till mamma men den fanns inte. Istället fick jag med mej en leopard klänning från HM, ett par blommiga shorts från BikBok och 2 par trosor från HM. Nu ska jag snart äta middag och sen gå ner till Michis och klippa henne :-) Ikväll blir det att träna med Hanna, härligt.

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra med dig idag?

2010-04-22 @ 18:14:18
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0