Lång dag på salongen

Ääälskar bilden! Så himla härlig, sommar! Casandra och Lina
Hejsan :-) Har varit på salongen hela dagen därför jag inte har kunnat skriva. Har fått mitt hår färgat och klippt, det var på tiden måste jag säga. På min lunchrast bjöd min pojkvän mig på lunch på cafét, skagenbaguette mums! Tack älskling! Tog en promenad hem, mamma och lillasyster mötte mej halvvägs. Har fått i mig lite middag och nu försöker jag få ihop ett arbete till min pojkvän.. Hittar ingen information så måste vänta tills han kommer hit. Nej jag hade inte tänkt göra hela arbetet, halva är redan klart..

Imorgon går jag en lång dag i skolan så vi hörs inte förän vid 7-8, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0