Hemma efter en perfekt kväll

Nu är jag hemma igen! Efter en underbart mysig kväll med underbara vänner. Min pojkvän kom och hämtade mig och en kompis och så körde han oss till Sofia där vi skulle vara, plockade även upp Evelina, Julia och Jennie på vägen. Där satt vi i hennes inglasade altan och hade det super mysigt. Grillade, tjötade, spelade spel, åt kvällsmacka och hade det super verkligen. En perfekt kväll med finfina vänner :-) Mycket mer än så behöver jag inte säga.

Ligger i sängen just nu och ska alldeles strax stänga av datorn och sova. Ska ställa klockan för att ta mig en promenad imorgon hade jag tänkt. Blir att lägga en beställning på Ellos imorgon också. Mer om det får ni veta imorgon helt enkelt. Har en del bilder att dela med mig av, bilder från innan min kamera dog :-( Haha, godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0