Hemma ändå

Jag åkte hem imellan åt ändå! Åkte ju iväg till en kompis förut där även Viktoria och Julia var. Vi satt och tjötade och jag fick även löst lite sudoko. Alltid lika mysigt med de fina vännerna man har i sitt liv. Åkte hem ändå, orkade inte vara hemma hos min pojkvän i nästan 3 timmar innan han skulle komma hem. Han spelar nämligen match. Men hoppas han har tid att hämta mig när han är påväg hem.

Jag har skjutit upp detta med att gå till VC i flera dagar nu så jag ska ta det imorgon. Och ja, jag ska verkligen göra det denna gången. Ska bli skönt att få det gjort också. Sen blir det att sola och träna och på kvällen ska vi hem till samma kompis som jag var hos tidigare ikväll, och grilla och mysa. Skönt!

Bild på Julia och mig. Julia var brunhårig och jag blond, nu är det tvärt om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0