Helt utmattad

Tjenare :-) Igår kom min pojkvän hit men vi åka lika fort hem till honom och sov där istället. Myste nu på morgonen innan han körde hem mig. Har fått i mig lite frukost och bara tagit det lugnt. Ska duscha om en stund och vid 3-4 blir det nog tacos med familjen, moster och de och pojkvännen. Skulle egentligen följt med en vän till ett ställe idag men jag mådde inte speciellt bra imorse, kände att jag var tvungen att sova. Verkligen. Skulle ätit middag hos henne också men det får nog bli hemma istället. Moster och de kommer ju faktist så..

Ikväll ska jag träffa tjejerna och dra hem till Nenne där min pojkvän och de kommer befinna sig. Ser fram emot en lyckad kväll faktist :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0