Härligt med kvällssolen


Gammal bild på mig och mina syskon, även mamma i bakgrunden

Vilket härligt väder det har varit idag! Även om det har blåst en hel del så har det varit riktigt skönt. Gick en 1timmas promenad med Sofia förut, inget snabbt tempo men det var härligt ändå. Kom hem, bytte om och gick ner till Götaplan och tittade på fotboll med Sofia och Mikaela. Göta-Edet, inte ofta det händer tydligen. Har suttit ute på altan med lillasyster och mamma och pluggat lite. Mamma löste korsord och lillasyster läste och fjantade sig. Ritkig härligt med kvällssolen :-)

Ikväll ska jag hem till min pojkvän och sova där. Imorgon är det ju skola igen, får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0