Härlig dag på salongen

Tjenare :-) har varit på salongen hela dagen, väldigt lugn och härlig dag. Min handledare(min pojkväns mamma) har skrattat igenom hela dagen och det har ju gjort dagen roligare såklart haha. Tog mig en promenad hem, blev körd en bit också. Har precis fått i mig lite pyttipanna med stekt ägg. Gott.

Ligger i sängen och tittar på tvn nu. Biggest loser, mitt favortiprogram haha. Desperate är ju ikväll också, woho. På Fredag, valborg, ska vi vara några här och grilla och förfesta lite :-) Blir jag, Sofia, Julia, Casandra, Zara, Mikaela, Viktoria och Hanna. Ett härligt gäng alltså :-) Sen möter vi ju upp de andra såklart. Sen vidare någonstans, vet inte riktigt vart bara. På torsdag sitter jag modell för Evelina, hon ska styla mitt hår ;) Haha härligt.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-30 @ 21:37:24
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0